Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán založení cestovní kanceláře
Žďárská, Ilona ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Cílem práce je vypracování podnikatelského plánu pro založení cestovní kanceláře. Součástí je ipodrobná analýza podmínek při jakých lze cestovní kancelář v České republice založit. Hlavním segmentem cestovní kanceláře by měla být stále se rozšiřující populace nad 55 let, protože tento segment má do budoucna velký potenciál. Práce se zaměří i na práci s marketingovými nástroji a jejich kvalitním využitím. Tato práce pak bude sloužit také jako prostředek ke zhodnocení, zda má tento podnikatelský záměr šanci na reálné fungování, či nikoliv.
Potenciál technických památek Jihočeského kraje v cestovním ruchu
Čepelková, Michaela ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na cestovní ruch a především na památky technického charakteru a jejich využití pro turismus. V první části práce je uvedeno několik definic turismu od různých světových autorů. Dále je zde vymezena typologie cestovního ruchu. Potenciál cestovního ruchu s faktory ovlivňujícími cestovní ruch je popsán v další kapitole. Práce pokračuje kapitolou o památkách a památkové péči. Následuje kapitola o technických památkách a již zavedených formách využití technických památek v cestovním ruchu. Úvodní kapitola druhé části se zabývá porovnáváním nejvyhledávanějších turistických cílů České republiky v posledních letech a následně také turistických cílů Jihočeského kraje. Dále jsou popsány významné technické památky Jižních Čech. Kapitoly, které následují, se detailně věnují zapojení technických památek do dvou navržených tras. Obě navržené trasy jsou třídenní, součástí popisu tras jsou podrobné kalkulace obou pobytových balíčků.
Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu
Doležalová, Petra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Samková, Milena (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku ochrany spotřebitele a cestovních kanceláří a cestovních agentur. Základním cílem je analýza podvědomí spotřebitele o jeho právech a povinnostech, jež vyplývají z cestovní smlouvy a z všeobecných smluvních podmínek. Dílčím cílem práce je zjistit vnímání ITQ Kodexu (International Travel Quality) jak ze strany spotřebitele, tak ze strany cestovní kanceláře. K analýze problematiky bylo vybráno dotazníkové šetření. Výsledek šetření poukázal na skutečnost, že spotřebitelé se nespokojují s nedodržováním smluvních závazků a jsou odhodláni domáhat se svých zákonných práv. Na druhé straně se mnozí neseznamují ani s podmínkami smlouvy. Otázky, zaměřené na ITQ Kodex, jež přesně specifikuje reklamační řád a systém náhrad, odhalily, že spotřebitelé by takovýto produkt uvítali a na základě něho zohlednili i výběr cestovní kanceláře, avšak více než polovina respondentů o tomto Kodexu doposud neslyšela.
Does marketing research have important role in operation and decision-making of the touroperator?
Rehúšová, Alexandra ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a sice do teoretické a praktické. V teoretické části jsou charakterizovány cestovní kanceláře společně s jejich činností a klasifikací. Dále následují kapitoly věnované marketingovému výzkumu a jeho charakteristice včetně důvodů pro jeho realizaci, a jednotlivých kroků procesu marketingového výzkumu, typům a formám marketingového výzkumu, a podrobněji také kvalitativnímu a kvantitativnímu výzkumu. Ďalší kapitoly pojednávají o informacích v marketingovém výzkumu a jejich zdrojích, realizaci marketingového výzkumu a řízení marketingového výzkumu s využitím služeb marketingové organizáce nebo vlastního útvaru marketingového výzkumu. V praktické části jsou shrnuty odpovědi na 7 otázek, které poskytli respondenti v rámci dotazníkového šetření ohledně úlohy marketingového výzkumu v činnosti a rozhodování cestovní kanceláře. Kromě toho je u každé otázky napsané shrnutí výsledků výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.